Friday, October 6, 2017

VidSkippy 2.0 Review –The Most Powerful Software for Earning Profits by Adding In-Stream Ads to Videos

VidSkippy 2.0 Review –The Most Powerful Software for Earning Profits by Adding In-Stream Ads to Videos
Official site: https://goo.gl/XbYqAV
Theáhook is a copywriting term for the overarching concept or element that pulls them into your copy by playing on their curiosity. A good hook makes them slow down to look, like a car crash on the other side of the highway. They can't help it. Satisfying their sense of curiosity is hard to resist. The most often­quoted example of this in the copywriting world is that of John Carlton's “one legged golfer” hook, forming the basis of a pitch for a golfing product that started with this headline: Sure, a golfer was no doubt interested in adding 50 yards to their drives, slashing up to 10 strokes from their game and so on (i.e. the benefits)... but what particularly caught their attention was the “one­legged golfer”. In their mind, it made them go... “Say... what?” Most golfers probably imagine that two legs are needed to play golf to a decent level... so for a  one¡legged golfer to discover an “amazing secret”, combined with all those benefits... it would be hard for a golf player to resist reading, just to find out what's going on with the one­legged golfer! Of course, if you're not a golfer, you're likely to pass this headline by... but if you ARE a golfer, the headline sucks you in with its compelling human interest story, combined with an implied promise of some big benefits for the reader. It suggests,  “ifáonlyáYOUáknewáhisásecret...” John Carlton didn't find this hook in the vidskippy 2.0 review . He found it while interviewing the product creator, who happened to mention, almost in passing, that he was watching a one­legged golfer play, and noticed how much better he was at golf. While the product creator didn't see the significance, Carlton knew he'd found his hook... the thing which would get his target audience curious.

That doesn't mean you need to use a one­legged accountant, or a one­legged internet marketer. “One­legged” created curiosity in the context of golfing, where two legs are seen as necessary, but doesn't really matter as much in other vidskippy 2.0 review  like dating, weight loss or making money. The hook is often hiding somewhere, you just need to draw it out. This is especially true, the more distinctive your product is. Here are some ideas for finding it: • Isáitáináyourástory? Did you work for Google for 3 years, and got to discover fragments of their algorithm for determining search engine ranking? That could be your “hook”. You're the “Google Insider” who “cracked their secret code” and is now “spilling the beans”.

I recently came across an intriguing book with the title:  “Heaven is for Real: A Little Boy's Astounding Story of His Trip to Heaven and Back”. The title includes an incredibly powerful “hook” that, whether you believe in heaven or not, makes you do a double­take. Think about your story, and see if you can find something that your target audience would be intrigued by. Maybe it's the story itself, or just a certain part of the story.

• vidskippy 2.0 review? You may be able to take what your product does or is all about, and create an intriguing concept out of it. A while back I developed a piece of software that could get feedback from readers of a page, and then give a reply based on their feedback After a bit of thinking, I realized it was almost like “reading their minds”, and being able to answer their objections or concerns immediately. I used the idea of reading a visitor's mind, and responding automatically to their thoughts, as the hook to get them curious. My software was  like reading your visitor's mind! This was the hook, upon which the headline and beginning of the sales material was based.

• Isáitáináaádistinctiveáaspectáofátheáproduct? If your product contains some fairly unique or distinctive tips and techniques, or features that your competitors don't have and that give your customers an advantage, you might be able to find the hook in there. If a hook doesn't come to you, don't worry. You can still write a compelling sales letter, based on the ideas I'll share with you in the coming chapters. However, as you continue to develop your sales pitch, keep your mind open to new ideas and thoughts. You might find the hook as you go through the writing process.

7.áTheá“MagicáHeadlineáGenerator”á¡áHow ToáWriteáHeadlinesáThatáYouráProspects WilláFindáAlmostáImpossibleáToáIgnore The  headline is your key tool for stopping prospects in their tracks, getting their attention, and dragging them, kicking and screaming, into your copy. A headline is especially important in a magazine, when your ad is competing for attention with other articles and ads. However, it's still important even if your sales pitch is online, and you've already got your prospect to click the ad.

That's just the start. Now you've got to follow through on any promises you made in the ad. Human beings form an initial impression of a person in less than a second. The same is true of websites and sales pages. First impressions matter. Your headline will form their first impression of you and what you have to offer, and maybe their last. If it doesn't immediately grab them, perhaps appeal to something they really want or need, or ignite a burning curiosity within them, there's no guarantee they'll even read past the headline.

Professional copywriters will often spend  days just on the headline alone, because a good headline can give you a chance of hooking in the reader and compelling them to read the rest of your sales pitch. Of course, you probably don't have the luxury of spending that kind of time on a headline, so in the next few minutes I'm going to give you several pointers for coming up with great headlines quickly and easily. (And you want things to be quick and easy... right?) When it comes to your headline, don't try and get “clever” or “cute”. Madison Avenue advertising agencies can “afford” to throw money away. You don't have that luxury. Don't bother trying to think up catchy slogans and wordplays. Assume your prospects are only ever going to read your headline and pitch once, so you have one chance with each new reader.

Take a piece of paper, and use the following seven ideas to write down thoughts and phrases for your headline. You don't have to come up with a complete headline just yet. Just write down every idea that comes to you. You're going to do a “brain dump” on paper or your computer screen, and then use those ideas to put together a good headline. Let's go: (1)áWriteádownáwordsáandáphrasesáthatáspeakádirectlyátoáyouráprospects. In your headline, you want to use words and phrases that wave to your target audience and say, “Hey... look here... this is for YOU!” 
Details:


tag: buy vidskippy, get vidskippy, purchase vidskippy, review vidskippy, vidskippy, vidskippy bonus, vidskippy bonus review, vidskippy coupon, vidskippy discount, vidskippy explain, vidskippy oto, vidskippy review and bonus, vidskippy review bonus, vidskippy review oto, vidskippy reviews, what is vidskippy

No comments:

Post a Comment